Wat weten we al over gezondheid?

– Gezond leven is vaak moeilijker als je een verstandelijke beperking hebt.
– Mensen die ongezond leven, worden vaker ziek.
– GOUD heeft een vragenlijst gemaakt waarmee we de gezondheid willen meten.

Wat zijn we nu aan het doen?

We onderzoeken:
– hoe je gezonder kunt leven.
– of de vragenlijst goed de gezondheid meet.
– of je met de vragenlijst kan weten of je hulp nodig hebt.
– hoe gezond het hart en de bloedvaten zijn.
– hoe het komt dat sommige mensen minder gezond zijn.

Filmpje

Hoe meten we gezondheid? Bekijk dan dit filmpje!

Wil je terug naar de homepagina? Klik dan hier