Welkom bij GOUD!

Lees hier over onze onderzoeken en hoe je mee kan helpen.

Wat doen wij?

Mensen met een verstandelijke beperking hebben vaker problemen met hun gezondheid. Wij onderzoeken hoe je gezonder oud kunt worden.

Makkelijk lezen GOUD

Wie zijn wij?

Wij zijn onderzoekers met ervaring in de zorg. Sommige onderzoekers zijn:

  • arts voor verstandelijk gehandicapten​
  • fysiotherapeut​
  • gedragskundige

Zo weten we wat belangrijk is en waar onderzoek over moet gaan.

Onderzoek

We doen onderzoek naar verschillende thema’s, zoals:

Gezondheid

Lees meerSluit

Bewegen

Lees meerSluit

Slapen

Lees meerSluit

Eten

Lees meerSluit

Gelukkig zijn

Lees meerSluit

Meedenken met onderzoek

Wij vinden het belangrijk dat mensen met een verstandelijke beperking ook zelf meedenken met onderzoek. Wil je ook meehelpen? Klik hier voor meer informatie.